Veelgestelde vragen
Over ons
Omdat we een uitgebreid en actief netwerk van dealers hebben is het mogelijk al binnen 1 dag je scooter te verkopen. Je motor blijft in eerste instantie 4 dagen in de veiling staan. Dit kan verlengd worden met nog eens 4 dagen.
Ikwilvanmijnscooteraf.nl hecht veel waarde aan ervaringen. Op die manier kunnen we onze dienstverlening continu verbeteren. Je kunt de ervaring van anderen met ikwilvanmijnscooteraf.nl vinden op Trustpilot, een onafhankelijk reviewplatform waar consumenten hun ervaring met onze dienstverlening kunnen delen.
Aanmelding
Een bod
Een dealer plaatst een bod op basis van de gegevens die jij hebt ingevuld bij de aanmelding. Als je akkoord gaat hoef je in principe niet meer te onderhandelen met de dealer. Je krijgt tijdens de overdracht het afgesproken bedrag uitbetaald. Dit geldt alleen wanneer de omschrijving van je scooter klopt en je eventuele bijzonderheden hebt vermeld. Ziet de dealer bij de overdracht dat de scooter anders is dan omschreven en kan hij dit onderbouwen? Dan mag hij een tegenbod doen. Je bepaalt zelf of je met dit tegenbod akkoord gaat. Als je niet akkoord gaat is de verkoopovereenkomst kosteloos ontbonden. We adviseren je in deze situatie wel om ter plekke telefonisch contact met ons op te nemen op 053 - 208 44 49, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
Overdracht
De dealer die je scooter koopt heeft het recht om je scooter te controleren op schade of mankementen. Daarom is het belangrijk dat de omschrijving die je tijdens de aanmelding hebt gegeven overeenkomt met de staat van je scooter. Ziet de dealer iets dat je tijdens de aanmelding niet hebt doorgegeven, en kan hij dit aantonen? Dan mag hij een tegenbod doen. Je bent niet verplicht dit bod te accepteren. Dit geldt niet als annulering en je ontvangt daarom in dit geval geen annuleringsfactuur. We raden je wel aan om in deze situatie ter plekke contact met onze klantenservice op te nemen. We proberen dan samen tot een oplossing te komen.
Als je de scooter bij de dealer brengt vergoeden wij je treinreis terug naar huis. Dit geldt voor een enkele reis, tweedeklas treinkaartje voor één persoon. Stuur hiervoor het transactieoverzicht, een kopie van je vrijwaring en je bankrekeningnummer naar klantenservice@ikwilvanmijnscooteraf.nl.
Overig
Motordealerdirect BV
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 260
7500 AG Enschede
Vermeld daarbij je referentienummer en je contactgegevens. Zo kunnen we je sneller helpen.